6. nap, 2. bejegyzés

Még mindig hiába ücsörgök a WC-n, semmi eredmény. Éjjel megettem még a maradék csirkecombokat is, a tojásokat már jól meg kellett sózni és borsozni, mert már alig bírtam lenyelni őket.

Észrevettem, hogy laza az övem, azt hittem, hogy rossz lyukba fűztem be, és arrébb akartam fűzni, de aztán megláttam, hogy eddig ez volt szoros. Amúgy a kedvenc kordnadrágom, amikor jöttem, csodálkoztam is, miért akar lecsúszni. Eddig néha-néha felhúztam, ha már nagyon rálógott a lábamra, ma meg ráadásul siettem a munkába, mert késésbe voltam, erre majdhogynem fél kézzel tartani kellett :)

Jah, megittam, vagy 1 liter forró teát is, jó sok citromlével, meg persze édesítőszerrel, meg egy másfél liter Coca-Cola lightot is benyomtam, és ez még mindig csak 4,5 kcal (0,3 kcal/deciliter) volt. Még jó, hogy 2 éve csak light kólát iszom. Most látom, hogy a kólásüvegre 2000 kilokalória van írva egy felnőtt energiaigényének, én mindig az aktuális súlyom alapján állítom meg a 15,3*súly+879 képlettel. De még ha 2000 kcal is lenne, akkor is majd 6000 decit, vagyis 600 liter kóla light fedezné ezt. Szóval emiatt mehetne töménytelenül, sajna amúgy nem egészséges. És még mindig cigizek, kell valami, amivel elterelem a figyelmet a fincsi kajákról.

Ha hazamegyek, akkor megtervezem, hogy mi legyen az aktuális menü.