7. nap, 106 kg (leadva 4 kg)

Nah, most méredzkedtem, másfél nap alatt sikerült leadni megint 1,5 kilót. Jó, azért ezt fenntartásokkal kell kezelni, de mégis jó, hogy legalább nem emelkedett a súlyom.

Végül is tegnap a Tescoban vettem 1,1 kg-os többen edami sajtot, mert most 990 Ft volt kilója, és tényleg minőségi sajt volt. A megmaradt 10 tojáshoz nem bírtam hozzányúlni, inkább reggel, még lefekvés előtt megettem egy pár frankfurti virslit (11 dkg) és trappista sajtot (25 dkg).

Aztán felkelés után volt a már említett Tescozás, még sikerült bevásárolni 1,4 kg sertésmájat is. Vettem még mellé egy 2 literes Cola lájtot is.

Otthon megcsináltam a májat ilyen resztelt máj jellegűre, annyi különbséggel, hogy kurva sok majorannát, feketeborsot, szárított petrezselyemzöldet raktam bele, mert annyira nem szeretem a májat, valahogy el kellett nyomnom az ízét. Amíg ez kb. este 10-re elkészült, a vércukrom már a 0 felé konvergált, így megkezdtem a sajtit, és ettem belőle olyan 20 dkg-t.

A májat jobb ötlet híján szintén sajttal ettem, a rizsben, a kenyérben, meg a krumpliban is van jócskán szénhidrát, úgyhogy az felejtős. Nagy nehezen lement egy tál máj, most itt van a szolgálatban a többi.

Ma már vettem 1 kg csirkemell-filét is, ezt is kisütöttem, jobban mondva vízben megfőztem/pirítottam, itt figyelget, meg még vettem egy német trapista tömb nevű sajtot, mert most meg ez volt olcsón, 895 Ft/kg áron, 1,13 kg-t. Aztán vettem még négy kicsi Danone kefírt, mert két napja gyakorlatilag hol hasmenésem volt, hol meg hiába ültem a WC-n, ez talán segít. Itt a kisboltban még vettem 2 db 2 literes kóla lájtot, meg két üveg olcsó vegyesvágott savanyúságot. Azért jó az olcsó, mert ez nem olyan savanyú, mint a minőségi, és lehet enni kilószámra.

A tegnapi trappistát pont most ettem meg, ha megint megéhezem, akkor a májat eszem először, talán a savanyúval, vagy esetleg a sajttal, most pillanatokon belül lenyomok egy kefírt is. Aztán holnap este 7ig melózok, akkor jól jön majd a fincsi csirkefalatok.

A konyhások hagytak itt nekem egy nagy levesestál jókai bablevest, mindjárt megszakad a sízvem, de nem eszem meg, mert vastagon teli van babbal, nem akarok belerondítani a szénhidrát-szegény diétába. Majd megeszi a társam, én meg szopok itt ezzel a rohadék májjal.

Éjjel 2kor kimentem megint futni, most nagyon jól ment, kezd érződni, hogy kicsit már kevesebb súlyt kell mozgatnia a szívemnek. Négyis futottam/gyalogoltam, viszont már most megint több volt a futás, mint múltkor. Ha minden jól megy, akkor hétfőn már kinyit a bringásbolt, aztán ha tudom, megszerelm a bicót, és lehet tekerni is.

Amúgy odabaszós ez a diéta. Hol hasmenésem van tőle, hol meg szorulásom. Éjjel csak 3 órát bírtam aludni. Ma jöttem melóba egy szál pólóba, mindenkin volt már átmeneti kabát, rólam meg folyt a víz, mintha 40 fok lenne. A fejem folyamatosan fáj, ezen csak az segít, ha elfoglalom magam, és néha tökéletesen erőtlen vagyok, alig bírok állni is. Remélem nem zavar be a sportolásba. A hangulatom ingadozó: hol jókedvű vagyok, hol idegroncs, hol meg mélabús.