52. nap, 103 kg

Itt vagyok ám még :) Az elmúlt két hétben az első héten beteg voltam, de azért így dolgoztam, a futás teljesen elmaradt. Óvatosan ettem minden félét, keveset csak, így sikerült nem visszahízni. Most meg 1 hetes szabin voltam, itt is összezabáltam mindent :)

Most minden visszatért a normális kerékvágásba. Holnaptól megint futok tovább, ma sétálgattam olyan 10 kilométert. Még addig kitalálom, hogy hogyan lehet jégen meg hóban futni.

Jah, vettem egy új, enyhén koptatott farmert, ami tök jól megy a bakancsomhoz meg meg a lapostalpú Dunlop cipőmhöz is. És a csajok azt mondják, hogy kurva jó fenekem van benne. Ollé, ilyenkor érzem, hogy érdemes. Érdemes, amikor nem kajálok,  vagy keveset, vagy nem finomat, de egészségeset, amikor futok, amikor itthagyom a Csillagkaput és a Heroes-t a gépen, és ahelyett, hogy ezt nézném, elmegyek pár kilométert gyalogolni...

Ha valaki olvassa ezt, akkor kitartást kívánok neki is! És kérlek, kommenteljetek, hogy tudjam ki jár ide! :P

Frissítés: A statisztika szerint napi 15-20 egyedi látogatóm van, LOL.