34. nap, 103 kg (leadva 7 kg)

Most jöttem meg futásból, kb. 1 órát futottam. Határozottan kijelenthetem, hogy minél könnyebb vagyok, annál könnyebben futok is :)

Meg ezt csak elkezdeni nehéz. Most már nem úgy van, hogy futok 100 métert és meg vagyok halva, hanem futok mondjuk 1 kilométert, és nem is lassan, nekem valahogy nem megy a lassú kocogás, utána 1-2 perc, míg kifújom magam, aztán megint futás, ameddig bírom. Néha meg csinálok kitöréseket, ilyenkor maximális sebességgel nekiiramodok, aztán félig szökdellve, addig tartom ezt az iramot, ameddig lehet.

Most jöttem fel a harmadikra, tavaly még gondot jelentett a lépcsőzés, azért lihegtem eléggé, meg izzadtam is, most meg csak a szívem pörgeti fel, ami azért normális, mert ki lehet számolni, hogy a szív ilyenkor mekkora teljesítményt fejt ki (100 kiló, 3 emelet magasba történő felhordása, kevés másdoperc alatt - nemtom leírni, de biztos érti mindenki, mire gondolok, majd megkérdem a részecskefizikus haverokat, számolják már ki).

Most nemsokára fekszek, holnap meló. Amúgy kerülget valami betegség, orrfújás, hasfájás, hasmenés, fejfájás, azért elég jól bírtam a futást ennek ellenére, és kurvára jól is esett.

Az elmúlt napokban majdnem folyamatosan dolgoztam, normális kajákat ettem, normális adagokat, máskor amit egy fél nap alatt megeszek, most érdekes módon elég 2-3 napra is. Nem eszek hamburgert, pizzát, chipset, nem használok cukrot, Coca Cola light van, meg kávé édesítőszerrel. Azért ide írom, mit kajoltam a héten: chilis babot rizzsel, rántott karfiolt rizzsel, sült húst krumplival, egy-két zsemlét margarinnal, pár darab sajtos pogácsát. Tegnapelőtt éjjel, 3 óra alvás után éjjel fontos embereket védtem, egész éjjel talpon voltam, akkor megettem egy fél amerikai stílusú túrotortát, ami baromi finom volt, és megadta az energiát is az állóképességhez. Hazafelé meg vettem két sört, és miközben éjjel 4-kor hazagyalogoltam olyan 4-5 kilométert 1 óra alatt, addig be is toltam. :) Bár lehet hogy a gyaloglás helyett erőltetett menetet kellett volna írnom. Erősen kacérkodom a gondolattal, hogy holnap befussak a munkába és még átöltözés előtt lezuhanyozzak, ha nem, akkor szombat reggel végzek, és majd befutok a társamhoz. Szóval ha szombaton valaki az Andrássy környékén egy futó, jó megjelenésű alakot lát, az lehet, hogy én leszek :P

Jah, majd elfelejtettem, kicsit több, mint egy hónap alatt leadtam 7 kilót, nem is olyan rossz. Úgy tudom, hogy heti 1, max 2 kiló a normális, szóval nagyjából oké vagyok. Jah, és már egy hete nem szedtem a Cuts II-t, ha lesz időm, holnap tényleg elmegyek már érte. Vagy majd meglátom, annyira nem hiányzik. Most már nem kell a placebó-hatás sem.