15. nap, második bejegyzés

Cuts II. Ez a neve annak a zsírégetőnek, amit most rendeltem a shop.builder.hu-ról. 60 kapszula 2470 Ft. Napi 3-szor kell bevenni 2 db-ot, ez 10 napi adag.

Most biztos sokan mondják, hogy ez csalás, meg minden, de a kommentek erről a szerről bíztatóak. Legális adag, ami fontos, mert tudnék szerezni efedrint, vagy még sokkal durvább szert, de azok, főleg az erősebbek keményen odatesznek az ember májának meg szívének is.

Gyúrós haverokat még próbálom elérni, hogy véleményezzék ezt a szert, hétfőn megyek érte.

A héten majdnem minden nap dolgoztam, két munka között csak 4 órát aludtam, szóval 0 mozgás volt a dologban, melóban is végig ültem és vegetáltam a fáradtságtól.

Holnap reggel végzek, megszerelem a bringát és már azzal szeretnék hazamenni. Talán egy kicsit most híztam is, ebből látszik, mennyit használ a futás, hiszen első héten fogytam 4 kilót, pedig baromi sok zsírt ettem meg.

A 0 szénhidrátos diétát nem csinálom többet, durva 1 hét volt, senkinek sem ajánlom, inkább olvassa el mindenki a Tamással folytatott beszélgetésem.

Visszatérve a csalás dologra, egyetlen zsírégető sem használ úgy, ha nem sportol mellette az ember, és nem eszik normálisan.

Itt van a szer adatlapja, érdemes elolvasni a hozzászólásokat.